مقالات گیمینگ تولز
فروشگاه

بهترین چراغ های دوچرخه 2020 | چراغ های جلو و عقب برای دوچرخه سواری در جاده ها و رفت و آمد

چراغ های دوچرخه به قسمت جلو و عقب دوچرخه متصل می شوند. هدف اصلی از تهیه این چراغ ها بهبود دید در جاده و مهم تر از آن مشاهده بهتر سایر رانندگان نسبت به موقعیت دوچرخه سواران در تاریکی شب است. دوچرخه سواری در شب به طور قابل توجهی خطرناک تر از طول روز است.

برخی از دوچرخه سواران به شبرنگ های چسبانده شده بر روی دوچرخه خود و یا پوشیدن کاورهای رنگی بسنده می کنند که اصلا این موارد کافی نیست . اگر یک دوچرخه سوار حرفه ای یا نیم حرفه ای کوهستان یا جاده هستید حتما برای دوچرخه خود یک روشنایی مناسب و قابل اعتماد تهیه کنید.

قطعا حفظ ایمنی و سلامت دوچرخه سواران از اهمیت بالایی برخوردار می باشد . استفاده از چراغ برای دوچرخه سواری اولا به جهت هشدار دادن به سایر وسیله های نقلیه که از تردد دوچرخه سوار آگاه شوند و ثانیا به لحاظ روشن نمودن مسیر برای دید بهتر دوچرخه سواران ، از اهمیت بالایی برخوردار است .

چراغ های دوچرخه سواری در دو نوع شارژی و باتری قابل عرضه هستند که به طبع چراغ های شارژی از میزان نوردهی بالاتر و کیفیت بالاتری در ساخت برخوردار هستند .

بهترین چراغ های دوچرخه 2020 | چراغ های جلو و عقب برای دوچرخه سواری در جاده ها و رفت و آمد

انتخاب ما از بهترین چراغهای جلو و عقب برای دیده شدن شما در جاده ها است

بهترین ست های نور برای دوچرخه

اگر دقیقاً می دانید چه چیزی را می خواهید ، ممکن است بخواهید یک چراغ جلو و عقب را جداگانه بخرید ، اما برای بسیاری از افراد فریب دادن یک چراغ با کیفیت خوب که تمام مشکلات روشنایی شما را در یک خراب کردن حل می کند ، سخت نیست.

با این وجود ، خطر خرید مجموعه ای از چراغ ها این است که به راحتی می توان یکی از آن دو (معمولاً عقب) را که کاملاً خرد نمی کند در مقایسه با دیگری قرار داد ، زیرا تولید کنندگان به دنبال خرج کردن برای کاهش قیمت هستند. یک نقطه قیمت خاص

با توجه به این نکته ، آزمایش کنندگان خبره ما هر دو چراغ فروخته شده را به صورت مجموعه آزمایش کرده اند و همچنین چراغ های جداگانه از همان تولید کنندگان است که می توانند با هم در یک قیمت کلی مشابه خریداری شوند ، با بودجه ای در حدود 100 پوند.

چراغ های عقب Cateye AMPP 800 و Cateye Rapid X3

چراغ های عقب Cateye AMPP 800 و Cateye Rapid X3

چراغ های عقب Cateye AMPP 800 و Cateye Rapid X3.

رسانه فوری

Cateye در ساخت این چراغ های با کارایی بالا و با کیفیت بسیار مشهور است و AMPP 800 و Rapid X3 فقط در جهت پشتیبان گیری از این خدمات هستند.

AMPP 800 دارای یک پرتو روشن و گسترده است و چراغ عقب دارای سیستم هوشمندانه ای است که از دو LED جداگانه استفاده می کند که به شما امکان می دهد در همان زمان نور چشمک زن و ثابت را اجرا کنید.

زمان اجرا با قدرت کامل می تواند برای هر دو کمی بهتر باشد ، اما داشتن باتری های بزرگتر به طور طبیعی اندازه واحدها را افزایش می دهد ، بنابراین این یک معامله کمی است.

تنها منفی کمی قیمت نسبتاً بالا برای مجموعه است ، اما آنها به اندازه کافی قوی هستند که در طولانی مدت ارزش خوبی را ارائه می دهند.

جلوپنجره Lezyne Lite 1000XL جلو و Lezyne KTV Pro Drive 75 چراغ عقب

جلوپنجره Lezyne Lite 1000XL جلو و Lezyne KTV Pro Drive 75 چراغ عقب

Lite Drive 1000XL با استفاده از 1000 لومن با قدرت کامل ، بیشتر از میزان روشنایی و گسترش پرتو را برای سوار شدن در جاده های غیر مجاز فراهم می کند. شما فقط با این قدرت در حدود 80 دقیقه زمان خواهید برد ، اما پایین آمدن آن به دومین خروجی بالاتر (که در 500 لومن قرار دارد) کمتر از سه ساعت زمان اجرا را فراهم می کند ، که حتی برای طولانی ترین رفت و آمد نیز کافی است.

کیفیت ساخت آن با آلومینیوم CNC نیز بسیار عالی است و از امتیاز ضد آب IXP7 آن بسیار استقبال می شود. سیستم نصب به سبک باند لاستیکی ، اضافه کردن / برداشتن چراغ ها را به سکوی سنگین تبدیل می کند ، اگرچه مطمئناً کمی ایمن تر از گزینه های نصب شده با پیچ و مهره هستند.

چراغ عقب 75 لومن کمی خنک کننده را با قدرت کامل خاموش می کند ، اما دید قابل توجه 270 درجه را نشان می دهد.

چراغهای عقب Ravemen PR900 و Ravemen TR20

چراغهای عقب Ravemen PR900 و Ravemen TR20

چراغ جلوی PR900 ستاره واقعی این مجموعه است ، طراحی جدیدی از لنزهای دوقلو و قدرت کافی برای آن را برای سوار شدن در جاده های غیرمجاز یا حتی خارج از جاده ارائه می دهد.

تنظیم 900 لومن بیشتر حالت تقویت اضطراری توربو است ، اما عمر باتری در تنظیم 800 لومن بسیار عالی است و تقریباً دو ساعت زمان کار را فراهم می کند. حتی دارای درگاه USB است که به شما امکان می دهد از آن به عنوان یک باتری برای شارژ سایر وسایل (مثلاً تلفن خود) استفاده کنید.

چراغ عقب متأسفانه کمتر چشمگیر است و فقط 20 لومن نور و عمر باتری متوسط دارد. به لطف سیستم نصب مناسب آن بسیار ساده و همه کاره است ، اما چراغهای روشن تر با این قیمت وجود دارد.

بلکبرن Dayblazer 800 مجموعه جلو و 65 چراغ عقب

بلکبرن Dayblazer 800 مجموعه جلو و 65 چراغ عقب

اگرچه چهره های اصلی از نظر خروجی و باتری ممکن است در هیچ مسابقه ای برنده نشوند ، اما در عمل چراغ های Dayblazer 800 و 65 باعث ایجاد مجموعه ای بسیار مناسب از چراغ های رفت و آمد می شوند.

زمان اجرا با قدرت حداکثر بهترین در کلاس نیست ، اما در هر دو چراغ برای کنترل رفت و آمد در جاده ها بیش از توان کافی وجود دارد.

هردو دارای ساختاری سخت هستند و دارای ضمانت محدود عمر هستند ، بنابراین آنها نیز ارزش بسیار خوبی دارند.

مجموعه نور Guee Sol 800+ و Guee Cob X

مجموعه نور Guee Sol 800+ و Guee Cob X

چراغ جلوی Sol 800+ ممکن است کمی ناخوشایند به نظر برسد ، اما بیرونی ساخته شده توسط CNC برخی از داخلی داخلی را پنهان می کند.

آزمایشگر ما دریافت که باتری در دو حالت ادعا شده در دو ساعت با حداکثر توان و چهار در نیمی از توان دیدار می کند. همچنین یک سنسور نور محیطی هوشمندانه وجود دارد که میزان روشنایی نور را تنظیم می کند ، که به چراغ جلو تعبیه شده است و می تواند به حداکثر رساندن عمر باتری هنگام سوار شدن در سپیده دم یا غروب کمک کند.

چراغ عقب فقط 25 لومن را خاموش می کند ، اما حتی در خروجی ثابت نیز به مدت 5 ساعت کامل طول می کشد.

Knog PWR Rider 450 و Blinder Mob V Four Eye

Knog PWR Rider 450 و Blinder Mob V Four Eye

همیشه یکی این است که کارها را کمی متفاوت انجام دهیم که سایر مارک ها ، دو مورد از فروش اصلی با Knog's PWR Rider 450 این است که می توانید از چراغ جلو به عنوان پاوربانک برای سایر لوازم الکترونیکی استفاده کنید و می توانید حالت های خروجی را از طریق برنامه ModeMaker خود تنظیم کنید.

این عالی است اگر به عنوان مثال ، شما ناامید هستید که تعادل ایده آل را بین زمان خروجی و زمان اجرا پیدا کنید ، اما در نهایت بعید نیست که یک تعویض بازی واقعی برای اکثر مردم باشد.

طراحی هر دو چراغ نیز بسیار مرتب است ، اما ورود به یک بسته کوچکتر ، ساده تر به معنای قربانی کردن مقدار کمی باتری است. چراغ جلو تقریباً دو ساعت با قدرت کامل به طول می انجامد ، اما از آنجا که 450 لومن را خاموش می کند که به جای درخشان ، بسیار مناسب است.

چراغ عقب احساس روشن تر از 44 لومن خود را هنگام چشمک زدن نشان می دهد ، و این گزینه ای مناسب برای سواری شهری است.

کریپتونیت کوچه F-650 و کریپتونیت R-50 Cob

کریپتونیت کوچه F-650 و کریپتونیت R-50 Cob

این چراغ درخشان ترین بازار نیست ، اما Allez F-650 قدرت و باتری زیادی برای اتومبیل سواری در جاده ها و شهری دارد.

نور تست ما بیش از دو ساعت با حداکثر توان به طول انجامید و هنوز هم نیم ساعت بعد از نور مناسب ، نور کافی را روشن می کرد ، اگرچه کمی کم نور شد. دید محیطی به اندازه برخی از چراغهای دیگر تست نشده ، اما کیفیت ساخت بسیار عالی است. آزمایش کننده ما حتی نسخه ای از این نور را در اختیار دارد که هنوز دو زمستان در آن قوی نیست.

سیستم سوارکاری سبک چرخ دستی نیز بسیار مؤثر است ، و در تمام ستون های دسته ای که ما در آن امتحان کردیم ، یک جای مناسب و ایمن را فراهم می آورد.

تستر ما کمتر به چراغ عقب علاقه داشت ، عمدتاً به دلیل ماندگاری باتری آن (تقریباً بیش از دو ساعت با قدرت کامل) ، اما در غیر این صورت یک چراغ عقب کاملاً توانا است ، در صورتی که این کار برای شما قطع کننده نیست.

Light & Motion Urban 900 Commuter Combo

Best bike lights for road cycling and commuting

گرچه کمی در سمت قیمت مناسب ، شرکت Light & Motion Urban 900 Commbo Combo عملکرد و کیفیتی را ارائه می دهد که به اندازه کافی مناسب برای توجیه این موضوع است.

تستر ما کمی بیشتر از یک ساعت و نیم از چراغ جلوی چراغ جلو را با توان کامل گرفت ، که با توجه به خروجی 900 لومنی آن مناسب و معقول است ، و کاهش قدرت بیشتر به وضوح باعث افزایش عمر باتری می شود. هیچ حالت چشمک زن وجود ندارد ، بنابراین طولانی ترین زمان اجرا تا 12 ساعت در حالت "SafePulse" محدود شده است ، اما به احتمال زیاد این مسئله باعث ایجاد مشکلات اساسی برای هر کسی نمی شود.

چراغ عقب 60 لومن مناسب را به نمایش می گذارد ، اما کمی از پلاستیک جلویی پلاستیک تر است (هرچند که به استانداردهای FL-1 US نیز معتبر است).

سیستم نصب هر دو چراغ نیز کمی دقیق است ، اما همه چیز را در نظر گرفته که این یک بسته بندی کلی خوب است ، حتی اگر قیمت کمی تند باشد.

چراغ عقب Magicshine Allty 1000 و Seemee 60

چراغ عقب Magicshine Allty 1000 و Seemee 60

با وجود 1000 لومن ، چراغ جلوی Magicshine Allty 1000 درخشان ترین تست است و در زندگی واقعی مطمئناً در این جبهه ناامید نمی شود - این به اندازه کافی شفاف است که بتواند با هر چیزی که جاده می تواند به شما پرتاب کند و حتی مقداری خارج از جاده نیز برطرف شود. سوار شدن هم

حتی با قدرت کامل ، Allty 1000 فقط در زیر دو ساعت آزمایش انجام شد ، که چشمگیر بود ، اما متاسفانه عمر باتری در چهارمین ادعا در دومین تنظیم بالاتر (500 لومن) کاملاً زنده نبود.

سازگاری سوار Garmin آن نیز گزینه های نصب را به طور قابل توجهی باز می کند ، اگرچه آزمایش کننده ما نشان داد که یک مقدار بازی کوچک و آزار دهنده در کوه وجود دارد که شامل واحد تست ما است.

چراغ عقب Seemee 60 نیز یک واحد مناسب است. حیله اصلی آن مجموعه ای از سنسورهای داخلی است که می تواند تشخیص دهد هنگامی که شما به طور ناگهانی کاهش می یابد و "دیوانگی از گرگرفتگی" را با شدت بیشتر روشن می کنید ، به سایر کاربران جاده ای که سرعت خود را کاهش می دهید هشدار داد.

بهترین چراغ های جلوی دوچرخه
جمینی تایتان 4000

بهترین چراغ های جلوی دوچرخه جمینی تایتان 4000

اگر می خواهید سطح سواری خود را در سطح اتومبیل سوار کنید ، هیچ چیز ضرب و شتم تایتان رادیکال جمینی نیست. با استفاده از شش چراغ LED در یک نوار افقی ، به جای سایه های تک نقطه / دو نقطه خشن برای دید در سبک روز واقعی ، رندر سه بعدی مفصلی از جاده / دنباله بدست می آورید.

در حالی که در 4000 لومن منفجر از تاریکی حداکثر است ، نیمی از آن برای 90 درصد شرایط کافی است ، بنابراین ظرفیت باتری کیف برای سواری های حماسی کافی است.

هر حالت در 10 درصد مراحل قابل برنامه ریزی است و یک ریموت بی سیم را به صورت استاندارد دریافت می کنید. ما سالهاست بدون تندخوانی از تیتان استفاده می کنیم.

بهترین چراغ های دوچرخه 2020

Hope R2i LED Vision

Best bike lights for road cycling and commuting

R2i LED Vision زیبایی زیبایی را در امضای Hope به همراه دارد و دارای دو ال ای دی با رنگ چشم گرم و گرم در یک بدنه بسیار آهسته آلیاژ است.

تنظیم "دو بشکه" LED ها باعث می شود تا جلوه ای مانند دوربین دوچشمی ایجاد شود که به رمزگشایی آنچه در پیش است ، کمک می کند تا با انتقال صاف در لبه پرتو از جلوگیری از بازتاب های واضح و لبه های تیز استفاده کنید.

The light is relatively heavy, but our experience shows that the weight penalty is worth it, with legendary reliability and factory-direct support to boot.

بهترین چراغ های دوچرخه عقب
آلپیت تاو

بهترین چراغ های دوچرخه عقب آلپیت تاو

Alptit Tau وزن سبک 20g با داشتن قیمت مناسب و با کیفیت مناسب و مشهور مشهور است ، دارای نوار نور 20 لومن LED با پنج حالت ، از جمله فلش بالا و پایین ، ثابت و عملکرد پالس است.

چراغ به مدت 3 ساعت و 30 دقیقه در حالت ضربت تمام می شود و سوئیچ چراغ نشانگر میزان بار است.

Bontrager Flare R

Best bike lights for road cycling and commuting

چراغ 47 گرمی را می توانید با دوچرخه زاویه دار خود بر روی دوچرخه خود ثابت کنید تا در دید صحیح جهت دید بهینه قرار گیرد.

چندین LED برای طراحی نور در جهات مختلف وجود دارد و می توان آنرا با هماهنگی با چراغهای جلوی Bontrager با استفاده از یک کنترلر بی سیم Transmitr که 44.99 پوند اضافی برای آن کار می کند ، جفت کرد - یا می توانید از دستگاه Garmin خود استفاده کنید.

در حداکثر خروجی ، نور می تواند به مدت 4 ساعت 50 دقیقه کار کند.

 

Topeak Redlite Aero 1W

بهترین چراغ های دوچرخه 2020 | چراغ های جلو و عقب برای دوچرخه سواری در جاده ها و رفت و آمد

بر روی کاغذ ، Red Tite Teteak Redoite Aero 1W چیز قابل توجهی نیست ، اما همیشه کسی است که آماده رفتن است و هرگز ما را با یک اتومبیل سوار نکرده است.

چهار حالت حداکثر در 55 لومن (مدت زمان دو ساعت) با نشانگر باتری کم. قطعات و باند های مختلف پشتی دارای لوله ها و پست های مختلف هستند ، نوار LED تک زاویه دار است و در دو ساعت شارژ می شود.

بهترین چراغ های دوچرخه 2020 | چراغ های جلو و عقب برای دوچرخه سواری در جاده ها و رفت و آمد

Bontrager Flare R City

بهترین چراغ های دوچرخه 2020 | چراغ های جلو و عقب برای دوچرخه سواری در جاده ها و رفت و آمد

تنها چراغ LED با استفاده از یک بازتابنده زاویه باز 35 لومن ساطع می کند و در تنظیم حداکثر آن که حالت فلاش روز است ، بیش از پنج ساعت ادامه می یابد.

با دو بار شارژ 2 ساعته و وزن 26 گرم ، این یک همراه خوب برای هر دو روز و شب است.

Cateye Rapid X2

بهترین چراغ های دوچرخه 2020 | چراغ های جلو و عقب برای دوچرخه سواری در جاده ها و رفت و آمد

Cateye انقلاب چراغ عقب LED را آغاز کرد و از نظر قابلیت اطمینان هنوز حاکم است. نوارهای دوقلو LED در شش حالت با حداکثر 50 لومن و دید 180 درجه حرکت می کنند.

این بسیار مناسب برای صندلی است ، اما عدم اصلاح زاویه تحریک کننده است.

وزن سبک آن 30 گرم حداکثر زمان اجرا را به یک ساعت محدود می کند ، اما شارژ دو ساعته برای سواران شلوغ مفید است.

قرار گرفتن در معرض TraceR MK1 DayBright

قرار گرفتن در معرض TraceR MK1 DayBright

با استفاده از گزینه تغییر بین سه حالت ثابت و سه حالت پالس برای به دست آوردن بیشترین بهره از خروجی باتری ، می توانید انتظار داشته باشید که حداکثر میزان نور در حدود 3 ساعت 10 دقیقه در حداکثر خروجی 75 لومنی باشد.

نور دارای دو سال ضمانت است و بدنه فلزی به معنی وزن آن تنها 49 گرم است. در انگلستان نیز ساخته شده است

قرار گرفتن در معرض TraceR MK1 DayBright

قرار گرفتن در معرض Tracer ReAKT + Peloton

قرار گرفتن در معرض Tracer ReAKT + Peloton

خوشبختانه برای کسانی که فضای زیادی درهم و برهم ندارند و فضای زیادی ندارند ، نصب TraceR نیازی به فضای فریم و صندلی مخصوص فضای کافی ندارد.

حداکثر نور 75 لومن با مدت زمان 3 ساعت کار بسیار قابل مشاهده است ، دارای شش حالت ، نشانگر باتری کم و شارژ در چهار ساعت است.

ReAKT ویژگی ای است که هنگام ترمز گرفتن یا در شرایط ترافیکی روشن ، نور را روشن می کند ، در حالی که Peloton در صورت تشخیص چراغ زیر شما ، از نور کم می شود.

Knog Cobber Mid

قرار گرفتن در معرض Tracer ReAKT + Peloton

همانطور که از ظاهر آن پیداست ، اصلی ترین نقطه فروش چراغ عقب Knog Cobber Mid ، دید جانبی است و مطمئناً در این جبهه ناامید کننده نیست.

زمان اجرای قدرت کامل کمی پایین تر از ادعای Knog بود ، اما با این وجود در 1 ساعت 40 دقیقه برای یک چراغ عقب 75 لومنی خوب بود.

در کل هشت حالت استاندارد وجود دارد ، اما می توانید از برنامه Knogs Modemaker نیز برای برنامه ریزی تنظیمات خود استفاده کنید اگر می خواهید موارد خاصی داشته باشید.

بهترین چراغ های دوچرخه 2020 | چراغ های جلو و عقب برای دوچرخه سواری در جاده ها و رفت و آمد

لومنز

Lumens واحدی است که در آن مقدار کل نور ساطع شده از یک منبع اندازه گیری می شود.

در نتیجه ، مقدار لومنی که یک نور ارائه می دهد مشخصات عنوان است به عنوان یک تعداد بیشتر در اصل قول می دهد که یک نور روشن تر خواهد بود.

دوچرخه سواران سوار در مناطق شهری روشن ، که برای روشنایی جاده پیش رو نیازی به چراغ ندارند ، ممکن است فقط به واحدی با چند صد لامپ احتیاج داشته باشند ، اما اگر قصد دارید جاده های مسیری را خنثی کنید که بعید نیست به اندازه کافی باشد ، بنابراین شما نیاز خواهید داشت. چیزی قدرتمندتر

برای رفت و آمد شهری باید 200 لومن کافی باشد. ما یک چراغ جلو با حداقل 400 لومن را برای سوار شدن در جاده های غیر مجاز پیشنهاد می کنیم.

فكر نكنید فكر كنید كه رتبه بندی چراغ تنها چیز مهمی است. یک چراغ فوق العاده روشن که فقط باتری کافی برای نمایش آن به صورت نیم ساعته دارد به احتمال زیاد مفید نخواهد بود ، به خصوص اگر در دوره های طولانی نیاز به استفاده از تنظیمات قدرتمند داشته باشید.

اطمینان حاصل کنید که عمر باتری ادعا شده را در تمام سطوح مختلف قدرت بررسی می کنید تا مناسب ترین نور را برای سبک سواری خود پیدا کنید.

LED ها

لامپ رشته ای خوشبختانه چیزی از گذشته است. تقریباً تمام چراغ های جلویی بلند امروزی دارای LED های کری هستند که از روشنایی بهتری ، تطبیق پذیری بیشتر ، گرمای کمتری برخوردار هستند ، عمر طولانی تری دارند و کوچکتر هستند.

اکنون بیشتر چراغ های عقب از LED های COB استفاده می کنند. COB مخفف "تراشه در هیئت مدیره" است - در واقع چندین تراشه LED که یک ماژول را تشکیل می دهند. آنها گرمای کمتری تولید می کنند ، درخشان تر بوده و می توانند در رنگ های متنوعی قرار بگیرند

.

عمر باتری

برخلاف چراغ های دوچرخه کوهستانی ، که اغلب از باتری های خارجی اختصاصی استفاده می کنند ، چراغ های دوچرخه جاده ای و مسافرت معمولاً دارای باتری های داخلی هستند ، بنابراین همیشه بین برق ، عمر باتری و اندازه چراغ برق معامله ای صورت می گیرد.

به عنوان مثال ، یک چراغ قدرتمندتر ، با ماندگاری بیشتر باتری به باتری از نظر فیزیکی بزرگتر احتیاج دارد و بنابراین باعث افزایش اندازه کلی واحد می شود.

این لزوماً به خودی خود مشکلی نیست ، اما بسیاری از دوچرخه سواران جاده نمی خواهند چیز بزرگی را برای خراب کردن ظاهر براق دوچرخه جاده خود و یا درهم ریختن دسته فرمان بخواهند. به همین ترتیب ، برخی از مسافران می خواهند چراغ هایی به اندازه کافی کوچک باشند که به راحتی در یک کیف کار پر شوند.

برای سایرین ، به ویژه کسانی که در جاده های غیرمجاز سوار می شوند یا به خصوص از مسافرت ها و رفت و آمدهای طولانی لذت می برند ، نور بیشتری با لومن بیشتر و ظرفیت باتری ضروری خواهد بود.

الگوی تعادل و پرتو

هنگام خرید مجموعه ای از چراغ ها ، عاقلانه است که تعادل بین جلو و عقب را نیز در نظر بگیرید.

چراغ جلو تقریباً همیشه قدرت بسیار بیشتری خواهد داشت زیرا نقش آن شامل روشنایی جاده های تاریک و مسیرهای چرخه است. با این حال ، در حالی که تعداد لامپهای واضح اکثر چراغهای عقب به جلو نزدیک نمی شوند ، مشخصات همان اهمیت دارد.

نقش اصلی چراغ عقب کمک به شما در دیده شدن سایر کاربران جاده می کند ، بنابراین داشتن روشنایی مناسب و عمر باتری بسیار ضروری است زیرا باید طول خودروی سواری را که طول می کشد دوام بیاورد و در عین حال به اندازه کافی قدرتمند است برای سایر کاربران جاده آن را از فاصله خوبی ببینید.

در حال حاضر برخی از چراغ ها نیز با استفاده از روشنایی و الگوهای مناسب فلاش برای استفاده در روز در بازار به بازار عرضه می شوند تا به شما در نگاه داشتن نور آفتاب روشن و کم نور کمک کنند.

هر دو چراغ جلو و عقب نیز باید تعادل و روشنایی محیطی را تعادل دهند. یک پرتوی بسیار متمرکز می تواند برای روشنایی جاده در جلوی شما برای رانندگی سریع فوق العاده باشد ، اما به دلیل اینکه هر دو قادر به ردیابی خطرات و همچنین امکان دسترسی کاربران جاده از زوایای مختلف برای دیدن بهتر شما هستند ، مهم است که برخی از آنها در حاشیه نیز پخش می شود.

سیستم های سوار

در دنیای ایده آل می توانید یک سیستم نصب کاملاً ساده داشته باشید ، نصب سریع و رعد و برق سریع ، کاملاً ایمن و بی نهایت با دوام ... اما در واقعیت معمولاً کمی بین این خصوصیات مختلف سازش وجود دارد.

از ساده ترین مونت ها استفاده از نوارهای لاستیکی سنگین و شیارهای اختصاصی بر روی سوار نور است. این سیستم ها از مزیت نصب سریع و آسان برای نصب و حذف آن برخوردار هستند و معمولاً می توان به راحتی در انواع مختلف و اندازه های فرمان ، صندلی های صندلی و غیره تنظیم کرد.

از طرف دیگر ، وقتی این چراغ ها روی دوچرخه نصب نشده باشند ، می توانید این نوارهای الاستیک را از دست دهید و آنها حساسیت بیشتری به حرکت در زمین خشن دارند. با توجه به استفاده طولانی مدت ، آنها نیز احتمالاً تخریب می شوند و درنهایت از یک پایه محکم خراب می شوند.

سیستم های نصب پلاستیک و فلز جامد ، که به دسته های نگهدارنده می چسبند و از پیچ و مهره ها محکم می شوند ، تمایل دارند امنیت بسیار بهتری را در جاده های پر پیچ و خم و همچنین دوام طولانی مدت بسیار بیشتر ارائه دهند.

نصب و یا از بین بردن این نوع مونت ها اغلب می تواند یک فرآیند بسیار درگیر باشد ، حتی گاهی نیاز به یک ابزار خاص (مانند کلید آلن کوچک) نیز دارد.

معمولاً تولید کنندگان به دنبال کم کردن این ناراحتی هستند و می توانند با جدا کردن جداگانه از نور واقعی از خود مانتو ، نور را جدا کنند (بنابراین ، برای مثال ، می توانید به سرعت واحد نور را پس از قفل دوچرخه خود با خود ببرید) ، اما همه نورها این عملکرد را ارائه نمی دهند ، بنابراین ارزش آن را دارد که قبل از خرید بررسی کنید.

ویژگی های دیگر

ضد آب بودن مهم است ، به خصوص اگر به طور مرتب در شرایط نامساعد آب و هوایی سوار شوید. IP Code اندازه گیری محافظت در برابر ورود آب و گرد و غبار است. IP4 از پاشیدن آب محافظت می کند ، در حالی که یک محصول IP7 به مدت 30 دقیقه از غوطه وری در آب زنده می ماند.

در غیر این صورت ، برخی از چراغهای جلو نه تنها LED های خود را تغذیه می کنند بلکه دارای درگاه USB هستند که به شما امکان می دهد موبایل یا رایانه های GPS را شارژ کنید - مخصوصاً برای سواران با مسافت های طولانی مفید است.

دوچرخه سواری در شب هیجان و آرامش خاص خود را دارد. اما خطر بیشتری شما را تهدید می کند. باید اطمینان پیدا کنید دوچرخه شما دارای تجهیزات روشنایی مناسب باشد تا ایمنی شما حفظ شود.اگر به هر دلیلی حادثه یا تصادفی در شب رخ دهد شاید یکی از مقصران اصلی شما باشید زیرا هیچ سیستم روشنایی برای دوچرخه خود تهیه نکرده اید. پس یک سیستم روشنایی خوب تهیه کنید تا سفری بی خطر و لذت بخش داشته باشید.

مطالب آموزشی مرتبط:

همه چیز درباره چراغ دوچرخه

همه چیز درباره چراغ دوچرخه

اگر تجربه رانندگي در شب را داشته باشيد به راحتي درک کرده ايد که عدم وجود نور کافي و يا استفاده از چراغ هاي ضعيف و کم نور بر روي ديد شما و تشخيص موانع تاثير به سزايي دارد و به دنبال آن شما قادر نيستيد با سرعت مطلوب رانندگي کني....

همه چیز درباره چراغ دوچرخه

   محصولات مشابه