گیمینگ تولز

رابوکالا- گیمینگ تولز- خانه چین- لیدی مد
  

تمرینات ورزشی برای درمان گردن درد و تقویت عضلات گردن (+تصاویر)

تمرینات ورزشی برای درمان گردن درد و تقویت عضلات گردن (+تصاویر)



تمرینات ورزشی,گردن درد, درمان گردن درد

انجام حرکات ورزشی می تواند باعث تقویت عضلات گردن  شود

 

تمرینات ورزشی برای درمان گردن درد و تقویت عضلات گردن (+تصاویر)
تمرینات زیر به منظور درمان آسیب و تقویت عضلات گردن برای آن دسته از ورزشکاران که از ناحیه گردن آسیب دیده اند همچنین برای شخصی که دچار ناراحتی و درد گردن است و حتی برای شما که می خواهید عضلات گردنتان را تقویت کنید مفید می باشد.

 

تمرینات ورزشی,درمان گردن درد,گردن درد

حرکات ورزشی برای درمان گردن درد

 

حرکت اول: چرخش گردن
برای انجام این حرکت ورزشی روی یک صندلی بنشینید. سر را صاف و مستقیم نگه دارید. سپس سر را به طرف راست بچرخانید و به موقعیت اول برگردید و سر را به طرف چپ بچرخانید. این تمرین ورزشی را ۱۰ بار در روز برای هر طرف انجام دهید.


حرکت دوم: کج کردن گردن
روی صندلی بنشینید، سر را صاف نگه دارید، سپس به طرف چپ حرکت دهید و به موقعیت اول برگردید.این حرکت ورزشی را ۱۰ بار در روز و برای هر طرف تکرار کنید.

 

حرکت سوم: خم کردن گردن
سر را صاف نگه دارید، سپس گردن را به طرف پایین خم کنید تا جای که چانه به قفسه سینه برسد، این وضعیت را ۵ ثاینه نگه دارید و ۱۰ بار تکرار کنید.

 

حرکت چهارم: حرکت گردن به سمت عقب
برای انجام این حرکت ورزشی هم روی صندلی بنشینید، بدن صاف و بدون خمیدگی باشد، سپس سر را تا جای عقب ببرید تا چانه شما به سقف اشاره کند.این حرکت را ۱۰ بار در روز تکرار کنید.

 

حرکت پنجم: فشار و مقاومت
انگشتان خود را زیر چانه قرار دهید، سپس گردن را به طرف پایین حرکت دهید و با انگشتان مقاومت ایجاد کنید تا گردن خم نشود. این حرکت را ۵ ثانیه نگه دارید و ۵ بار تکرار کنید.

 

حرکت ششم: کشش
برای انجام این حرکت ورزشی صاف بایستید و دست ها را از پشت قلاب کنید، سپس شانه راست را پایین حرکت دهید و گردن به طرف چپ خم کنید. در عضلات جانبی گردن احساس کشش می کنید، این وضعیت را به مدت ۱۵ تا ۳۰ ثانیه نگه دارید و ۳ بار تکرار کنید، حرکت را برای طرف دیگر نیز انجام دهید.

 

حرکت هفتم: انقباض ایزومتریک
برای انجام این تمرین ورزشی صاف بایستید و در حالی که سر و گردن را صاف نگه داشته اید و نگاه رو به جلو است، کف دست را روی پیشانی بگذارید و به سر فشار وارد کنید اما با عضلات گردن مقاومت ایجاد کنید تا سر به عقب نرود. در این وضعیت ۵ ثانیه بمانید. این حرکت را در ۳ ست و با ۵ تکرار انجام دهید.
منبع: summitmedicalgroup



سلامتی و تندرستی با ورزش

  • چند نرمش ساده اما بسیار مفید برای دردهای گردن و شانه
  • 7راه برای نیرومندکردن قدمهایتان درپیاده روی
  • بهترین تمرینات ورزشی برای مدیریت استرس
  • تمرینات ورزشی برای مبتلایان به آسم
  • حركاتی برای تقویت عضلات ران + تصویر
  • راههای نیرومند کردن قدمهایتان در پیاده روی

   محصولات مشابه

   مطالب مشابه 

تمرینات ورزشی برای درمان گردن درد و تقویت عضلات گردن (+تصاویر)
انجام حرکات ورزشی می تواند باعث تقویت عضلات گردن شود
۵ حرکت کششی برای تقویت عضلات گردن
آشنایی با انواع تمرینات ورزشی برای اسپاسم گردن
پیشگیری از گردن درد با چند حرکت ورزشی
صدا دادن گردن : عوامل دخیل و راههای درمان
حرکات ورزشی برای تقویت عضلات سرینی و فرم دهی باسن
تقویت عضلات پشت بازو با تمرینات کیک بک
چند راه حل برای رهایی از گردن درد
ورزش‌های مناسب برای دیسک گردن

   محصولات مشابه  


   مقالات مشابه  

۱۴ بازی ذهنی برای کودکان : تقویت مغز (۲-۵ ساله)
بازی فکری کودکان؛ ۱۴ بازی برای تقویت ذهن و خلاقیت کودک
نواع تمرینات هوازی و مزایای آنها
کدام دستگاه ورزشی خانگی برای لاغری و سوزاندن چربی مناسب است؟
کفش ورزشی؛راهنمای خرید انواع کفش ورزشی مردانه و زنانه
عینک ورزشی ، راهنمای انتخاب کامل عینک ورزشی براساس فریم ، لنز و رنگ
راهنمای خرید کفش ورزشی
راهنمای انتخاب ساک ورزشی
بهترین گرمکن ورزشی مردانه
خصوصیات لباس ورزشی مناسب
طرح های معمار امین سلطانپور - حسن سلطانپور - سلطاتپور استودیو - فروشگاه خانه چین - فروشگاه اینترنتی رابوکالا - فروشگاه مد زنانه - مقالات - سایت مپ - نقشه سایت - تماس با ما - صفحه اصلی