گیمینگ تولز

رابوکالا- گیمینگ تولز- خانه چین- لیدی مد
  

برای لاغر شدن این 5 قانون را جدی بگیرید!!

برای لاغر شدن این 5 قانون را جدی بگیرید!!



لاغر کردن

برای کاهش وزن قوانینی وجود دارد که می توان با کمی تغییر از آنها نتیجه گرفت

 

مسلما برای کاهش وزن قوانینی وجود دارد که می توان با کمی تغییر باز هم از آنها نتیجه گرفت. اما اگر هدفتان جدی است و می خواهید کاهش وزن مناسبی را تجربه کنید قوانینی وجود دارد که اگر می خواهید اعداد روی ترازو پایین بیایند هرگز نباید آنها را بشکنید.

 

قوانینی برای لاغر شدن

 

همیشه صبحانه میل کنید

جا انداختن یک وعده اشتباه بزرگی است مخصوصا اگر آن وعده صبحانه باشد. استفاده از یک وعده سالم و مغذی به عنوان صبحانه می تواند شروعی پر انرژی را برایتان داشته باشد و همچنین باعث فعال شدن سوخت و ساز بدنتان شود. برای اینکه کاهش وزن داشته باشید سوخت و ساز باید فعال باشد. صبحانه ای میل کنید که سرشار از پروتئین باشد تا انرژی پایداری را وارد بدن کند، فیبر را نیز فراموش نکنید چون در بلند مدت باعث حفظ احساس سیری می شود.

  

برای دیدن تغییر باید تغییر ایجاد کنید

متاسفانه، نمی توانید بعد از شام یک کاسه بزرگ بستنی بخورید و انتظار داشته باشید اعداد روی ترازو پایین بیایند. برای اینکه در وزن خود تغییر ایجاد کنید باید در سبک زندگی تان تغییرات سالم تری را اعمال کنید که می تواند شامل خوردن غذاهای مغذی، وعده های متعادل در بیشتر اوقات و کاهش خرده خوری های خارج از برنامه باشد. به خاطر داشته باشید شما فقط رژیم نمی گیرید بلکه عادات غذایی خود را نیز تغییر می دهید. شاید همیشه نتوانید 100 درصد پایبند رژیم باشید اما می توانید اشتباهات را به حداقل برسانید و یا حتی گاهی آگاهانه غذایی را میل کنید که واقعا هوس کردید.

  

غذای سالم بدان معنا نیست که هرچقدر دوست داشتید بخورید

آجیل ها، کره بادام زمینی، سیب زمینی شیرین، آب پرتقال، برنج قهوه ای – این غذاها همگی به شدت مغذی هستند اما این بدان معنا نیست که هیچ کالری ندارند. باید حواستان به مقدار وعده ها نیز باشد حتی درباره غذاهایی که فوق العاده برایتان خوب هستند.

  

کالری دریافتی نمی تواند از کالری مصرفی تجاوز کند

فرمول کاهش وزن بسیار ساده است : باید روزانه 500 کالری بسوزانید یا از برنامه غذایی حذف کنید تا هفته ای نیم کیلوگرم کاهش وزن داشته باشید. اگر در دویدن صبحگاهی خود 250 کالری سوزانده اید باید در طول روز نیز 250 کالری از برنامه غذایی خود حذف کنید. گرفتار این تفکر غلط نشوید که چون ورزش می کنید می توانید زیاد غذا بخورید چون در پایان از آنچه سوزانده اید کالری بیشتری وارد بدن می کنید که در نتیجه به جای کاهش وزن شاهد افزایش آن خواهید بود.

 

وقتی وزن اضافی را کاهش دادید نمی توانید دوباره به همان شیوه قدیمی خود بازگردید

عادت داشتید که به همراه ناهار خود یک قوطی نوشابه بخورید اما وقتی تصمیم به کاهش وزن گرفتید این قوطی نوشابه را با یک لیوان آب جایگزین کردید. حالا که وزن اضافی کاهش پیدا کرده دوباره به آن عادت قدیمی بازنگردید. کاهش وزن یک تغییر سبک زندگی دائمی است نه چیزی که فقط انجامش می دهید تا مقداری وزن را کم کنید.

همین که دوباره به عادت های غلط گذشته بازگردید وزن کاهش یافته مجددا سر جای خود باز می گردد.

 

 منبع : kermany.co

 

   محصولات مشابه

   مطالب مشابه 

برای لاغر شدن این 5 قانون را جدی بگیرید!!
۱۰ قانون طلایی برای رفتار درست به باشگاه ورزشی
پورابراهیمی: قانون جدید مالیات بر ارزش افزوده ابلاغ شد/ برق از نان شب برای مردم واجب تر است
روش‌هایی غلط برای لاغر شدن
قالیباف: درباره برجام دوصدایی در کشور وجود ندارد/ قانون اقدام راهبردی ابزاری برای چانه‌زنی است
برای لاغر شدن چگونه پیاده روی کنم؟
رژیم چاقی برای کودکان لاغر
کاهش وزن به روش حرفه ای ها، بهترین روش برای لاغر شدن
13 توصیه برتر رژیمی برای لاغر شدن
چه ساعتی از روز برای ورزش و لاغر شدن مناسب است؟

   محصولات مشابه  


   مقالات مشابه  

4 ترفند خیلی مهم برای انتخاب ساعت مچی زنانه سلامت نیوز: 4 ترفند خیلی مهم برای انتخاب ساعت مچی زنانه
برای باشگاه چه لباسی بپوشیم؟
چه سایز دوچرخه ای برای سن و قد شما مناسب است ؟
فواید و مزایای مهم تیروکمان برای ذهن و بدن
کفش خوب برای مدرسه چه ویژگی دارد؟
بهترین تجهیزات برای پخت پز در کمپینگ
برای باشگاه چه لباسی بپوشیم؟
نکات مهم برای خرید تلسکوپ
انتخاب دوچرخه مناسب برای بانوان
بهترین کیسه خواب برای سفر کدام است؟
طرح های معمار امین سلطانپور - حسن سلطانپور - سلطاتپور استودیو - فروشگاه خانه چین - فروشگاه اینترنتی رابوکالا - فروشگاه مد زنانه - مقالات - سایت مپ - نقشه سایت - تماس با ما - صفحه اصلی