گیمینگ تولز

رابوکالا- گیمینگ تولز- خانه چین- لیدی مد
  

برنامه بدنسازی حجمی بدون مکمل



برنامه بدنسازی حجمی بدون مکمل



با ورزش و تغذیه مناسب به اندام دلخواهتان برسید

 

آیا شما هم دلتان می خواهد خیلی زود عضلاتتان مانند عضله بدنسازان  شود اما علاقه ای به مصرف مکمل ها و دوپینگ ندارید؟ ما در این بخش روشهایی به شما پیشنهاد خواهیم داد که بتوانید بدون قرص ها و مکمل ها عضلاتی قوی و زیبا داشته باشید، فقط کمی وقت نیاز دارید تا بتوانید با ورزش و تغذیه مناسب به اندام دلخواهتان برسید.

 

بیشتر وزنه بزنید 

اگر می‌خواهید که به حجم قابل توجهی از عضلات برسید باید بدانید که باید زمان بیشتری را زیر وزنه و ماشین‌های بدنسازی بگذرانید تا اینکه به فکر استراحت و استفاده از تلفن همراه خود باشید.

 

بیشتر بخورید 

به فکر کالری زیاد مواد غذایی مختلف نباشید و تا می‌توانید بخورید! البته این به معنای خوردن هله هوله و یا سیب زمینی سرخ کرده نیست. غذاهایی که سرشار از پروتئین هستند برای شما بسیار مناسب‌اند. فیله مرغ، تخم مرغ، ماهی و … را در رژیم غذایی خود جای دهید.

 

به خوبی استراحت کرد 

اگر کمتر از ۸ ساعت می‌خوابید و یا در طی روز به خصوص بعد از انجام فعالیت‌های ورزشی استراحت نمی‌کنید باید به شما بگوییم که برنامه بدنسازی حجمی به دردتان نمی‌خورد! عضلات نه در باشگاه بلکه در زمان خواب رشد می‌کنند.

 

زیاد به خودتان فشار نیاورید 

برنامه بدنسازی حجمی خوب دارای حرکات کمی هستند. معمولا تعداد این حرکات ورزشی ۷ تا ۸ حرکت را شامل می‌شود. بنابراین به سراغ زیاد ورزش کردن هم نباشید!

 

به تکرار حرکات ورزشی توجه کنید 

درسته است که برخی از افراد در ۱ تا ۵ تکرار حرکت به نتایج قابل توجهی می‌رسند، اما باید توجه کنید که تعداد بیشتر برای رکورد گیری مناسب است و توصیه ما به شما این است که تعداد تکرار حرکات در هر ست بیت ۵ تا ۱۰ تکرار تنظیم شود.

 

چه مقدار بین هر ست استراحت کنم؟ 

بستگی دارد که چه میزان وزنه را زده باشید، مثلا اگر رکورد جهانی باشد خوب گاها تا چند ماه نیاز به استراحت دارید اما اگر در تمرین هستید و رکوردگیری نمی‌کنید این زمان برای حرکت اسکات حدود ۳ دقیقه و برای حرکت پرس سینه ۹۰ ثانیه خواهد بود.

 

به فکر کالری زیاد مواد غذایی مختلف نباشید و تا می‌توانید بخورید

 

کمتر از ۱۰ تکرار در اسکات ممنوع است!

توجه داشته باشید که اگر تعداد تکرار در اسکات کمتر ۱۰ مورد باشد، در واقع فشاری را به عضلات چهار سر ران خود وارد نکردید، بنابراین در انتخاب وزنه و تعداد تکرار دقت کنید.

 

برای اینکه بدنی با فیزیک طبیعی داشته باشید چند مواد غذایی را باید در رژیم غذایی خود بگنجانید.

 

آب: بله ممکن است تعجب کنید ولی باید بدانید نوشیدن آب نقش مهمی در ساخت عضله و همچنین کمک به چربی سوزی دارد. در واقعا ۷۵ درصد از بافت عضله آب است.

 

تخم مرغ: تخم مرغ حاوی بالاترین غلظت اسیدهای آمینه ضروری است و یک منبع بسیار عالی پروتئین می‌باشد. ایده‌آل ترین روش استفاده این است که دو عدد تخم مرغ خام با موز و آب پرتغال طبیعی مخلوط کرده و میل شود.

 

ماهی: ماهی نیز یک منبع با پروتئین بالا شناخته شده است. مصرف حداقل دو وعده در هفته پیشنهاد می‌شود.

 

آجیل: آجیل‌ها نه تنها شامل پروتیئن بالا هستند بلکه دارای اسیدهای چرب و مواد معدنی مانند: کلسیم، منیزیم، آهن و… هستند که کمک بسیاری به عضله سازی می‌کند.

 

حبوبات: حبوبات از جمله عدس و لوبیا حاوی پروتئین بالایی هستند که مصرف آن‌ها بعد از تمرین توصیه می‌شود.

 

چای سبز: مطالعات متعدد نشان داده‌اند که فلاونوئیدها و کافئین موجود در چای سبز می‌تواند به بالا بردن میزان سوخت‌وساز، افزایش اکسیداسیون چربی و حتی بهبود فعالیت انسولین کمک کند.

 

منبع: bartarinha.ir

 

   محصولات مشابه

   مطالب مشابه 

عکس صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز 1400.06.18/بدون جنجال بدون شکست
اسکوچیچ: بدون هیچ توافق و فعال شدن بندی تا سال ۲۰۲۳ قرارداد دارم/ می‌توانید این نسل طلایی را بدون سرمربی به زمین بفرستید
خبر انتقال المپیک توکیو ۲۰۲۰ تکذیب شد
نقل و انتقال خودرو فقط در دفاتر اسناد رسمی
استادالدوحه: نوراللهی در آستانه انتقال به الاهلی است + عکس
اولین عامل مرگ های کرونایی/حلقه انتقال ویروس
انتقال امتیاز شهرخودرو به هیات فوتبال مشهد
انتقال چربی به صورت؛ نحوه انجام، عوارض و کاربرد آن
پمپئو از آغاز انتقال قدرت به بایدن در وزارت خارجه خبر داد
قاسمی نژاد آبی پوش نشد/باشگاه استقلال: پدیده از این انتقال منصرف شده بود!

   محصولات مشابه  

انتقال برق بدون سيم(ورد) انتقال برق بدون سيم(ورد)
مشاهده مشخصات و خرید

پاورپوینت محیط انتقال سیمی(کابل های انتقال داده) - در حجم 66 اسلاید پاورپوینت محیط انتقال سیمی(کابل های انتقال داده) - در حجم 66 اسلاید
مشاهده مشخصات و خرید

فیلم سینمایی بدون تاریخ بدون امضاء نشر تصویر گستر پاسارگاد فیلم سینمایی بدون تاریخ بدون امضاء نشر تصویر گستر پاسارگاد
مشاهده مشخصات و خرید

انتقال توزيع انتقال توزيع
مشاهده مشخصات و خرید

انتقال با تسکره انتقال با تسکره
مشاهده مشخصات و خرید

تحقیقپروتکل انتقال فایل(FTP) 12 ص تحقیقپروتکل انتقال فایل(FTP) 12 ص
مشاهده مشخصات و خرید

مقاله انتقال حرارت مقاله انتقال حرارت
مشاهده مشخصات و خرید

تحقیقپره های انتقال حرارت تحقیقپره های انتقال حرارت
مشاهده مشخصات و خرید

پاورپوینت انتقال جرم و حرارت پاورپوینت انتقال جرم و حرارت
مشاهده مشخصات و خرید

پاورپوینتتولید ، انتقال و توزیع برق پاورپوینتتولید ، انتقال و توزیع برق
مشاهده مشخصات و خرید

پاورپوینت انتقال حرارت 1 پاورپوینت انتقال حرارت 1
مشاهده مشخصات و خرید

دایورت و انتقال اس ام اس از یک خط به خط دیگر دایورت و انتقال اس ام اس از یک خط به خط دیگر
مشاهده مشخصات و خرید

اقتصاد بدون‌ نفت 35 ص اقتصاد بدون‌ نفت 35 ص
مشاهده مشخصات و خرید

پاورپوینتمدیریت جامع انتقال فناوری پاورپوینتمدیریت جامع انتقال فناوری
مشاهده مشخصات و خرید

دانلودرسانه انتقال هدایت پذیر دانلودرسانه انتقال هدایت پذیر
مشاهده مشخصات و خرید

تحقیقبتن انتقال دهنده نور با نام تجاری تحقیقبتن انتقال دهنده نور با نام تجاری
مشاهده مشخصات و خرید

پاورپوینت-تست هیدرواستاتیک خط انتقال لوله پاورپوینت-تست هیدرواستاتیک خط انتقال لوله
مشاهده مشخصات و خرید

جزوه تجهیزات پست برق انتقال و فوق توزیع جزوه تجهیزات پست برق انتقال و فوق توزیع
مشاهده مشخصات و خرید

تحقیق در مورد انتقال دوجانبه تحقیق در مورد انتقال دوجانبه
مشاهده مشخصات و خرید

کابل انتقال صدا 3.5 میلی متری  مدل ZT طول 1.2 متر کابل انتقال صدا 3.5 میلی متری  مدل ZT طول 1.2 متر
مشاهده مشخصات و خرید


   مقالات مشابه  

طرح های معمار امین سلطانپور - حسن سلطانپور - سلطاتپور استودیو - فروشگاه خانه چین - فروشگاه اینترنتی رابوکالا - فروشگاه مد زنانه - مقالات - سایت مپ - نقشه سایت - تماس با ما - صفحه اصلی