گیمینگ تولز

رابوکالا- گیمینگ تولز- خانه چین- لیدی مد
  

7 تصور غلط درباره ورزش کردن

7 تصور غلط درباره ورزش کردن



بهترین زمان ورزش کردن

تصور نکنید که باید حتماً ورزش شما آنقدر شدید باشد که عضلات بسوزند

 

تصوراتی درباره ورزش کردن وجود دارند که درست نیستند و وجود آنها باعث می‌شود بسیاری افراد به طور کلی ورزش کردن را از برنامه خود حذف کنند زیرا نمی‌توانند مطابق این قوانین عمل کنند.

 

برخی تصوراتی که درباره ورزش وجود دارند را می‌توان کاملا نادیده گرفت زیرا این تصورات کاملاً درست نیستند.

 

7 مورد از این تصورات اشتباه عبارتند از:

 

1- نباید قبل از ورزش صبحگاهی غذا خورد 

بدن نیاز به انرژی برای حرکت دارد. مردم فکر می‌کنند اگر صبح‌ها غذا نخورند و ورزش کنند بیشتر کالری می‌سوزانند.اگر  بیدار شدید و قصد داشتید که ورزش شدید انجام دهید بهتر است نان و کره یا تخم‌مرغ آب‌پز و یا میوه بخورید. خوردن غذاهایی که کربوهیدرات و پروتئین دارند باعث می‌شوند که بدن انرژی لازم برای انجام ورزش را داشته باشد.

 

2- تنها یک نوع ورزش انجام دهید 

راه‌های زیادی برای فعال نگه داشتن بدن وجود دارد. اگر می‌خواهید عضلات بدن خود را پرورش دهید بهتر است تنوع ایجاد کنید. بدن سریعاً به فعالیت قدرتی عادت می‌کند بهتر است با ایجاد تنوع نگذارید عضلات شما به ورزش عادت کند.

 

3- در روزهای استراحت اصلاً ورزش نکنید 

در روزهای استراحت بدن ریکاوری انجام می‌دهد و عضلات زمان پیدا می‌کنند تا بافت‌های خود را ترمیم کنند. با این حال روز استراحت به معنای نشستن و فعالیت نداشتن نیست. شما می‌توانید فعالیت‌های ساده مانند پیاده‌روی آرام و یوگا انجام دهید.

 

4- پیاده‌روی بر روی تردمیل بهترین راه کالری‌سوزی است 

انجام ورزش‌های قدرتی و استفاده از وزنه در صورتی که سریع انجام شود باعث سوزاندن کالری در کنار پرورش عضلات می‌شود.

 

5- بعد از ورزش حتما عضلات باید سوزش داشته باشند 

تصور نکنید که باید حتماً ورزش شما آنقدر شدید باشد که عضلات بسوزند و اگر عضلات سوزش نداشته باشند نتیجه نمی‌گیرید. سوزش عضلات در پی ایجاد تنوع در حرکات و افزایش شدت ایجاد می‌شوند.

 

6- هنگام اسکات، زانو نباید جلوتر از انگشتان پا برود 

در هنگام انجام اسکات ممکن است که فرم بدن افراد مختلف باعث شود که آنها در حالت‌های مختلفی راحت باشند. با این حال در صورتی که زانو میزان بسیار کمی از انگشتان پا جلو برود ایرادی ندارد. زانو نباید بیش از حد جلو برود طوری که به آن فشار وارد شود. سعی کنید باسن را در این حرکت عقب ببرید و وزن را بر روی پاشنه پا نگه دارید.

 

7- هرگز نباید در طول شب ورزش کرد 

بعضی از افراد فکر می‌کنند که اگر غروب ورزش کنند شب خواب راحتی نخواهند داشت. درست است که ورزش انرژی‌زاست اما این بدان معنا نیست که شما نمی‌توانید بخوابید. بسیاری افراد با ورزش کردن در طول شب احساس آرامش بیشتری دارند. زمان‌بندی ورزش برای نتیجه گرفتن بسیار مهم است. تداوم در ورزش از زمان انجام آن در طول شبانه‌روز مهمتر است. بهتر است فرد ببیند که در چه زمانی از طول شبانه‌روز آمادگی بیشتری برای ورزش کردن دارد.

 

منبع: ایسنا

 

   محصولات مشابه

   مطالب مشابه 

قوانینی برای ورزش کردن افراد بالای 50 سال
فتح الله زاده: مددی برای مدیریت استقلال ضعف دارد/ پرسپولیس را به آذری جهرمی بدهند تا اداره کند
21 حرکت ورزشی برای افراد مسن
کاهش وزن با ورزش برای افراد چاق
کاهش وزن در افراد شاغل و پرمشغله
عادات روزانه‌ افراد موفق در کاهش وزن
ورزش برای افراد مبتلا به فیبروم
توصیه‌های ورزشی برای افراد دیابتی
چرا بعضی از افراد هرچی می خورند چاق نمیشوند؟
توصیه‌های ورزشی برای افراد تنبل

   محصولات مشابه  

اداره کردن افراد اداره کردن افراد
مشاهده مشخصات و خرید

فایل اتوکد آبجکت افراد در حال ورزش کردن فایل اتوکد آبجکت افراد در حال ورزش کردن
مشاهده مشخصات و خرید

فایل اتوکد آبجکت افراد در حال دویدن (ورزش کردن) فایل اتوکد آبجکت افراد در حال دویدن (ورزش کردن)
مشاهده مشخصات و خرید

پاورپوینت درس بیستم مطالعات اجتماعی پایه هفتم امپراتوری های ایران باستان چگونه کشور را اداره می کردن پاورپوینت درس بیستم مطالعات اجتماعی پایه هفتم امپراتوری های ایران باستان چگونه کشور را اداره می کردن
مشاهده مشخصات و خرید

پاورپوینت درس بیستم مطالعات اجتماعی پایه هفتم امپراتوری های ایران باستان چگونه کشور را اداره می کردن پاورپوینت درس بیستم مطالعات اجتماعی پایه هفتم امپراتوری های ایران باستان چگونه کشور را اداره می کردن
مشاهده مشخصات و خرید

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان فرآیندهای نرماله کردن و کروی کردن در متالورژی در 19 اسلاید پاورپوینت کامل و جامع با عنوان فرآیندهای نرماله کردن و کروی کردن در متالورژی در 19 اسلاید
مشاهده مشخصات و خرید

مقایسه باورهای ناکارآمدی مذهبی و جهت‌گیری مذهبی در افراد مبتلا به اختلال وسواس و افراد عادی مقایسه باورهای ناکارآمدی مذهبی و جهت‌گیری مذهبی در افراد مبتلا به اختلال وسواس و افراد عادی
مشاهده مشخصات و خرید

فایل اتوکد آبجکت افراد در حال کار ساختمانی (آبجکت افراد کارگر ساختمانی) فایل اتوکد آبجکت افراد در حال کار ساختمانی (آبجکت افراد کارگر ساختمانی)
مشاهده مشخصات و خرید

ارزشيابي عملكرد افراد ارزشيابي عملكرد افراد
مشاهده مشخصات و خرید

بررسی ویژگی های افراد با نشاط بررسی ویژگی های افراد با نشاط
مشاهده مشخصات و خرید

مقاله ای پیرامون نظارت بر کار افراد مقاله ای پیرامون نظارت بر کار افراد
مشاهده مشخصات و خرید

ضرورت تغيير - افراد ذينفع ضرورت تغيير - افراد ذينفع
مشاهده مشخصات و خرید

فایل اتوکد آبجکت افراد خانواده فایل اتوکد آبجکت افراد خانواده
مشاهده مشخصات و خرید

تاثیر ورزش در زندگي افراد ديابتي تاثیر ورزش در زندگي افراد ديابتي
مشاهده مشخصات و خرید

عوامل خطر برای شریک جرم افراد زندانی عوامل خطر برای شریک جرم افراد زندانی
مشاهده مشخصات و خرید

تحقیق افراد ریاکار از نگاه اسلام تحقیق افراد ریاکار از نگاه اسلام
مشاهده مشخصات و خرید

پروژه آمار تعداد افراد خون‌دهنده24 ص پروژه آمار تعداد افراد خون‌دهنده24 ص
مشاهده مشخصات و خرید

تحقیقبيمه‌هاي آتش سوزي و دلايل عدم گرايش افراد به آن تحقیقبيمه‌هاي آتش سوزي و دلايل عدم گرايش افراد به آن
مشاهده مشخصات و خرید

فایل اتوکد آبجکت افراد معلول فایل اتوکد آبجکت افراد معلول
مشاهده مشخصات و خرید

تحقیق تاثیر گرافیك محیطی بر روی زندگی افراد تحقیق تاثیر گرافیك محیطی بر روی زندگی افراد
مشاهده مشخصات و خرید


   مقالات مشابه  

راهنمای خرید تبلت مناسب برای افراد مختلف
۲۵ کیسه خواب برتر برای افراد ماجراجو + خرید اینترنتی
پیدا کردن اندازه کفش کودکان
آموزش روش صحیح قفل کردن دوچرخه
راهنمای جامع جمع کردن یک کامپیوتر شخصی یا PC؛ بخش سوم – انتخاب کارت گرافیک
طرح های معمار امین سلطانپور - حسن سلطانپور - سلطاتپور استودیو - فروشگاه خانه چین - فروشگاه اینترنتی رابوکالا - فروشگاه مد زنانه - مقالات - سایت مپ - نقشه سایت - تماس با ما - صفحه اصلی