گیمینگ تولز

رابوکالا- گیمینگ تولز- خانه چین- لیدی مد
  

ورزش برای بیماران کرونایی خوب است یا بد؟

ورزش برای بیماران کرونایی خوب است یا بد؟



ورزش برای بیماران کرونایی,ورزش کردن هنگام ابتلا به کرونا ممکن است,بهترین نوع ورزش و مدت‌زمان آن پس از ابتلا به کرونا

ورزش برای بیماران کرونایی

 

ورزش برای بیماران کرونایی درست است یا خیر؟

انجام ورزش منظم و فعالیت بدنی یکی از روش های پیشگیری از آسیب ها و عیب های بی‌حرکتی و فعالیت نکردن در دوران قرنطینه خانگی به علت شیوع ویروس کرونا است.

اشخاص مبتلا به موارد خفیف تر بیماری، پس از پایان دوره بیماری و با اجازه پزشک تمرینات مقاومتی سبک (برای بهتر شدن دوباره قدرت و حرکت بهتر)، تمرینات با وزن بدن (برای بهتر شدن قدرت نسبی در اشخاص با وضعیت بیماری وخیم که حتی می تواند در بستر انجام شوند)، تمرینات یوگا (برای کاهش استرس و کاهش کورتیزول عامل مهم در سرکوب سیستم ایمنی بدن)، تمرینات برای کنترل و عمق تنفسی (جهت بهتر شدن تنفس) را می توان پیشنهاد کرد، در ضمن مدت زمان تمرین ۲۰ دقیقه و شدت تمرین پایین باشد.

 

ورزش برای بیماران کرونایی,ورزش کردن هنگام ابتلا به کرونا ممکن است,بیماران کرونایی می‌توانند ورزش کنند

بیماران کرونایی می‌توانند ورزش کنند

 

چگونه موقع ورزش کردن در دوره کرونا انجام دهم؟

چنانچه تب، سرفه و مشکل تنفسی دارید ورزش نکنید. در خانه بمانید و استراحت کنید. دنبال توصیه‌های پزشکی باشید.

 

چنانچه شما میتوانید پیاده‌روی یا دوچرخه‌سواری کنید، همیشه فاصله اجتماعی را رعایت کرده و دست‌های خود را پیش از رفتن، زمان رسیدن به مقصد و به محض رسیدن به منزل با آب و صابون بشویید. چنانچه آب و صابون نبود از محلول دست الکل استفاده کنید.

 

چنانچه اغلب به طور مرتب فعال نیستید به آهستگی و با فعالیت‌های شدت پایین مانند راه رفتن و ورزش‌هایی با قدرت کم و با زمان کوتاه مثل ۵ تا ۱۰ دقیقه آغاز کرده و کم کم تا ۳۰ دقیقه و یا به صورت پی در پی و در طول چند هفته زیاد کنید. 

 

فعالیت صحیحی را انتخاب کنید تا خطر صدمه کمتر شده و از فعالیت بدنی لذت ببرید. در هنگام فعالیت بدنی باید بتوانید به راحتی نفس بکشید و اگر فعالیت بدنی با شدت کم و متوسط را انجام می‌دهید بتوانید صحبت کنید.

 

ورزش برای بیماران کرونایی,ورزش کردن هنگام ابتلا به کرونا ممکن است,تاثیر ورزش بر بهبود بیماران کرونایی

تاثیر ورزش بر بهبود بیماران کرونایی

 

چگونه زمان بیماری کرونا در منزل و اطراف منزل فعال بمانیم؟

سعی کنید که از نشستن برای طولانی‌مدت چه برای کار، مطالعه، تماشای تلویزیون، خواندن یا استفاده از رسانه‌های اجتماعی یا بازی کردن با گوشی و کامپیوتر خودداری کنید. برای کمتر شدن نشستن برای طولانی‌مدت هر ۲۰ تا ۳۰ دقیقه یک‌بار ۳ تا ۵ دقیقه به راحتی بلند شوید و کشش داشته باشید یا حتی بهتر است که در خانه راه بروید یا از پله‌ها بالا و پایین بروید و یا اینکه به باغ بروید.

 

برنامه ورزشی با پیوستن به کلاس آنلاین یا با دوستانتان به صورت آنلاین فعالیت داشته باشید. معلوم کردن زمان مشخصی برای تحرک داشتن به شما کمک می‌کند تا اطمینان پیدا کنید که هر روز فعالیت دارید. زمان مورد نظرتان را یادداشت کنید تا به شما در جهت یادآوری آن کمک کند. به برنامه‌ ورزشی خود مقید باشید. 

 

گردآوری: بخش ورزشی  

 

   محصولات مشابه

   مطالب مشابه 

بازدید معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان از ورزشگاه انقلاب
ورزش‌های هوازی بهترین ورزش برای افراد با فشار خون بالا
چرا افراد سالمند باید ورزش کنند و چه ورزش هایی برای سالمندان مناسب است؟
آشنایی با ورزش نت بال و هرآنچه باید درباره این ورزش بدانید
۷ ورزش برای ورزش کردن بدون رفتن به باشگاه
ورزش در روزهای آخر هفته‌ به اندازه ورزش روزانه مفید است
آشنایی با ورزش تیراندازی و انواع رشته های این ورزش
ورزش بدنسازی چیست ؟ انواع و فواید این ورزش
معرفی ورزش بابسلد؛ ورزش مهیج زمستانی
ورزش های ایزومتریک چه ورزش هایی هستند

   محصولات مشابه  

تحقیقبهداشت و ورزش 28 ص تحقیقبهداشت و ورزش 28 ص
مشاهده مشخصات و خرید

تحقیقبهداشت آب 34 ص تحقیقبهداشت آب 34 ص
مشاهده مشخصات و خرید

تحقیقبهداشت دام 29 ص تحقیقبهداشت دام 29 ص
مشاهده مشخصات و خرید

تحقیقبهداشت کارخانه ها 11 ص تحقیقبهداشت کارخانه ها 11 ص
مشاهده مشخصات و خرید

تحقیقبهداشت صنعتي 33 ص تحقیقبهداشت صنعتي 33 ص
مشاهده مشخصات و خرید

تحقیقبهداشت محیط20ص تحقیقبهداشت محیط20ص
مشاهده مشخصات و خرید

تحقیقبهداشت روانی 75 ص تحقیقبهداشت روانی 75 ص
مشاهده مشخصات و خرید

تحقیقبهداشت مسواک تحقیقبهداشت مسواک
مشاهده مشخصات و خرید

تحقیقبهداشت مدارس، ‌بایدها و نبایدها تحقیقبهداشت مدارس، ‌بایدها و نبایدها
مشاهده مشخصات و خرید

بررسی مبانـي نظـري تحقيـق ورزش و بزهكاريدر ورزش بررسی مبانـي نظـري تحقيـق ورزش و بزهكاريدر ورزش
مشاهده مشخصات و خرید

کتاب پهلوانان نمی میرند ورزش می کنند ورزش در بیانات رهبر انقلاب اثر سیدعلی موسوی انتشارات ملل کتاب پهلوانان نمی میرند ورزش می کنند ورزش در بیانات رهبر انقلاب اثر سیدعلی موسوی انتشارات ملل
مشاهده مشخصات و خرید

گزارش تخصصی دبیر ورزش چگونگی علاقمند کردن دانش آموزان به ورزش و فعالیت های بدنی با روش های خلاقانه گزارش تخصصی دبیر ورزش چگونگی علاقمند کردن دانش آموزان به ورزش و فعالیت های بدنی با روش های خلاقانه
مشاهده مشخصات و خرید

تحقیقبهداشت روان و مهارتهای مقابله با استرس ، اضطراب ، خشم 40 ص تحقیقبهداشت روان و مهارتهای مقابله با استرس ، اضطراب ، خشم 40 ص
مشاهده مشخصات و خرید

تحقیقبهداشت حرفه اي در صنايع داروسازي (كارآموزي – داروپخش) تحقیقبهداشت حرفه اي در صنايع داروسازي (كارآموزي – داروپخش)
مشاهده مشخصات و خرید

افزایش طول عمر با ورزش افزایش طول عمر با ورزش
مشاهده مشخصات و خرید

تحقیق ورزش شنا pdf تحقیق ورزش شنا pdf
مشاهده مشخصات و خرید

فوائد ورزش فوائد ورزش
مشاهده مشخصات و خرید

تحقیقاثرات ورزش 35 ص تحقیقاثرات ورزش 35 ص
مشاهده مشخصات و خرید

تحقیقاخلاق و ورزش 5 ص تحقیقاخلاق و ورزش 5 ص
مشاهده مشخصات و خرید

حقوق در ورزش حقوق در ورزش
مشاهده مشخصات و خرید


   مقالات مشابه  

بهترین ورزش رزمی چه ورزشی است؟
فواید و مزایای ورزش دارت
دلایل برتری ورزش تیر و کمان
چگونه ورزش رزمی خود را انتخاب کنیم؟
۱۰ نکته برای امنیت بیشتر در ورزش های آبی
فواید ورزش تیراندازی با تفنگ بادی
وسایل مورد نیاز برای ورزش در خانه
راهنمای خرید کفش دویدن و ورزش (مردانه و زنانه)
بهترین ورزش رزمی در ایران و جهان برای دفاع شخصی یا قهرمانی کدام است؟ چرا؟
طرح های معمار امین سلطانپور - حسن سلطانپور - سلطاتپور استودیو - فروشگاه خانه چین - فروشگاه اینترنتی رابوکالا - فروشگاه مد زنانه - مقالات - سایت مپ - نقشه سایت - تماس با ما - صفحه اصلی